خانم سعیده مقیمی ، پرستار بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به عنوان پرستار نمونه کشوری سال 1392 معرفی و از سوی وزیر بهداشت مورد تقدیر قرار گرفت .
طی مراسمی که در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور دکتر سید حسن هاشمی قاضی زاده، وزیر بهداشت، محمد میرزابیگی، معاون پرستاری وزارت بهداشت و محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت برگزار شد از پرستاران نمونه کشور قدردانی شد که خانم سعیده مقیمی پرستار تلاشگر بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز از جمله این پرستاران بود .
سعیده مقیمی سرپرستار بخش اطفال بيمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفتوگو با آنا با بيان اينكه 10 سال سابقه كار پرستاري دارم، اظهار داشت: اين انتخاب بر اساس سوابق فعالیتی و کاری پرسنل انجام شده است .
وی در ادامه حس مسولیت پذیری ، تلاش مضاعف جهت جلب رضایت بیماران و برخورد مناسب ، نظم، انضباط و وجدان کاری و پیگیری دستورات پزشک جهت بیماران را از معیارهای این انتخاب نام برد .
همچنین دکتر مسعود کلامی یزدی مدیر داخلی بیمارستان نیز با تمجید از فعالیت های واحد پرستاری این مرکز و انتخاب سعیده مقیمی به عنوان پرستار نمونه کشوری گفت : انتخاب پرستار نمونه به عنوان قدرشناسی از جهادگران سپیدپوش عرصه سلامت است و به نمایندگی از یکایک آنها که در هر شرایطی فقط به اصول علمی، تکنیکی ، اخلاقی و حرفه ای خود می اندیشند و علی رغم همه مسائل ، مشکلات و موانع سخت در مسیری که انتخاب کرده اند، لحظه ای از آرمان های انسان دوستانه خود غافل نمی شوند. وی این موفقیت و انتخاب شایسته را که نشان از تعهّدحرفه ای و اخلاقی ، تلاش صادقانه و زحمات شبانه روزی وی در اعتلا و پیشرفت این بیمارستان دارد را به ایشان تبریک عرض می کنم .
لازم به ذکر است، خانم سعیده مقیمی پرستار بخش اطفال این مرکز با بیش از 10سال سابقه کاری و از جمله پرسنل پرتلاش، متعهّد بیمارستان شاه ولی می باشد .
> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

سهشنبه 23,ژوئن,2026